Doprava a platba

Aká je doba dodania tovaru?

Objednávku sa vždy snažíme vybaviť a odoslať zákazníkovi čo najskôr. V závislosti od našich kapacít a vyťaženosti sa však môže čakacia doba mierne predĺžiť. Štandardne sa doba dodania tovaru pohybuje v rozmedzí 5 až 10 dní.


Aký je spôsob dodania tovaru?

Tovar odosielame prostredníctvom nášho logistického partnera, ktorým je Slovenská pošta, prípadne kuriérskymi službami DHL, SPS alebo TNT. Môžete si preto zvoliť, či chcete balík doručiť na adresu, na poštu alebo napríklad do balíkoboxu.


Aká je cena poštovného

Časť poštovného pri každej zásielke hradíme my, preto je pre všetky balíky jednotná cena doručenia stanovená na sumu 2,90 € a to bez ohľadu na spôsob platby. V prípade trvania špeciálnej akcie je poštovné bezplatné.


Môžem sledovať svoju zásielku?

Po odovzdaní zásielky nášmu zmluvnému logistickému partnerovi vám príde na emailovú adresu kód, ktorý umožňuje sledovať zásielku.


Môžem zmeniť adresu doručenia svojej zásielky?

Adresu alebo miesto doručenia je z našej strany možné zmeniť len pred odovzdaním zásielky na doručenie. Po tomto momente je zmena možná iba prostredníctvom infolinky alebo webovej stránky príslušnej doručovateľskej spoločnosti.


Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

V súčasnosti je možné doručovať zásielky len v Slovenskej republike.


Aké sú možnosti platby za tovar?

Zaplatiť za objednaný tovar je možné vopred prevodom na účet, alebo dobierkou a to v hotovosti či kartou, priamo pri prevzatí zásielky. Iné spôsoby platby momentálne nepodporujeme.


Kedy dostanem doklad o kúpe tovaru / faktúru?

Doklad o kúpe tovaru (faktúru) vám zašleme v elektronickej podobe na emailovú adresu. V prípade platby prevodom na účet je to ihneď po prijatí a spracovaní platby. Pri platbe na dobierku je faktúra zaslaná po vyzdvihnutí zásielky od doručovateľskej spoločnosti a následnom zaevidovaní úhrady dobierkovej sumy.