Najčastejšie otázky

Ako si objednám tovar?

Objednávanie produktov je úplne jednoduché a prebieha aj bez nutnosti registrácie zákazníckeho účtu. Stačí si vložiť do košíka požadované produkty a postupovať podľa jednotlivých pokynov. Po odoslaní objednávky vám bude doručené na zadanú emailovú adresu potvrdenie o jej zaevidovaní. O ďalšom procese vybavenia vás následne informujeme prostredníctvom emailových správ.


Aká je minimálna hodnota objednávky?

Pre nákup v internetovom obchode nie je stanovená žiadna minimálna hodnota objednávky. 


Môžem objednávať tovar aj telefonicky?

Objednávky prijímame výlučne prostredníctvom internetového obchodu. Pokiaľ potrebujete pomoc pri odoslaní objednávky, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu.


Môžem stornovať odoslanú objednávku?

Stornovanie objednávky je možné iba v prípade, že ešte nebola odovzdaná na doručenie. Pre stornovanie stačí kontaktovať zákaznícku podporu prostredníctvom emailu alebo telefonicky, kde je potrebné uviesť aj číslo objednávky. Ak už bola objednávka vyexpedovaná, je potrebné postupovať v zmysle Všeobecných obchodných podmienok a tovar po prevzatí vrátiť.


Akým spôsobom je možné zaplatiť za objednávku?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť vopred kartou prostredníctvom platobnej brány, vopred prevodom na účet, prípadne dobierkou pri prevzatí tovaru od doručovateľa. Vo všetkých prípadoch je vystavený doklad o kúpe (faktúra) doručený na emailovú adresu.


Je možné nakupovať na splátky?

Bohužiaľ, v našom internetovom obchode neposkytujeme možnosť nákupu tovaru na splátky.


Môžem sledovať stav svojej objednávky?

Pri každej zmene stavu objednávky je vám zaslaná notifikácia formou emailovej správy. V nevyhnutných prípadoch vás môžeme kontaktovať za účelom doplnenia informácií, upresnenia detailov či doriešenia prípadných komplikácií.


Ako mám postupovať, ak dostanem poškodený tovar?

Pokiaľ doručená zásielka javí známky poškodenia, bezodkladne nás kontaktujete a tovar vrátite späť. Po prijatí a kontrole tovaru vám peniaze odošleme späť na bankový účet.


Ako mám postupovať, ak dostanem iný tovar?

Ak vám bol omylom doručený iný tovar, ktorý ste si neobjednali, bezodkladne nás kontaktujete a tovar vrátite späť. Po prijatí a kontrole tovaru vám vrátime peniaze na bankový účet.